DAPOXTİN GEÇİKTİCİ HAP KULLANICI YORUMLARI


 Ahmet B.: talimatlara uygun sekilde kullandiginizda 45 dakika bir geciktirme sagliyor herkese tavsiye ederim.

 
Hakan G: Erken boşalma problemim yüzünden defalarca doktora gittim ama hiç bir faydasını bulamadım ve internette araştırmaya girdim sizin geciktirici sitenize rasladım gercekten harika bir site bu ve sitenizde dapoxtin geciktiriciyi gördüm denemek amaçlı bir tane dapoxtin sipariş ettim .kısa sürede siparişim bana ulaştı.ve gece ilişkiden 15 dakika öncesinden içtim sürdüm ve harikaydı lişki sırasında beni bayağı tuttu güzel ve uzun bir cinsel ilişki yaşadım teşekkürler

 
Caner T.: harika 10 numara bir ürün kesinlikle tavsiye ediyorum fiyatıda çok uygun parasının karşılığını fazlasıyla alıyorsunuz yanında gelen afrodizyak parfümde çok kaliteli
 

 
Osman G.:
 Beklentinizi fazla fazla karşılayabiliyor ve bence gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz
 

 
Turan A.: ürünü yorumlara bakarak aldim. gercekten de işini cok iyi yapıyor
 

 
Vedat S.: Ürün 1 günde geldi kesinlikle uygulandıktan sonra beklenmesi gerekiyor gecikme süresi tahmini %70 arttırdı. Gönül rahatlığı ile kullanabileceğiniz bir ürün
 
Ahmet T. : Satın almadan önce çelişkilerim vardı ama kullandıktan sonra ne kadar etkili olduğunu gördüm. Şeker hastalarına tavsiye ederim yaklaşık 3 yıldır bu hastalıkla boğusan biri olarak güvenle kullanabilirsiniz.
 

Fevzi B.: satın alırken param boşa gidecek ama alıp denemek istiyordum. Sipariş verdim ertesi gün geldi hemen o gün kullandım sonuç muhteşemdi hemen 3 kutu daha sipariş verdim daha önce neden bu hapla tanışmadım herkeze tavsiye ederim
 

Remzi T. : dapoxtin geciktirici hapı kullanmaya başlayalı 6 yılı geçti. Özellikle sadece hafta sonları kullanıyorum. Hafta içi kullandığım zaman gece yüksek performansta art arda uzun ilişkiler yaşadığımdan dolayı sabah işe giderken çok yorgun oluyorum. Cuma gecesi attığımda cumartesi gecesi bile etkisi devam eden mükemmel ötesi bir ürün. En sevdiğim yanı ise dapoxtin kullandığım zaman çıkarmadan ilişkilerime boşalsam dahi devam edebiliyorum. Sertleşme sorunu ve yorumla kesinlikle olmuyor. Ama mutlaka dikkat edin sabah işiniz varsa ya yarım kapsül kullanın yada hafta sonunu bekleyin.
 

Hakkı A. : Arkadaşımın çantasında hep bir kaç adet dapoxtin geciktirici hapı saklayıp yanında gezdirirdi. Ani bir ihtiyaç anında bana verdi. O gece inanın yaşadığım bütün ilişkilerin bir hiç olduğuna kanaat getirdim. İnsan ne yorulmak biliyor ne de sertleşme sorunu yaşıyor. Art arda birden fazla ilişkiye girdim. En az 2 saat hiç ara vermedim desem yeridir. Bayanın suyu kesildi artık acıdım bırakmak zorunda kaldım ama kız 2 gün sonra beni yeniden çağırdı. Vay be ben neymişim, içimde ne cevherler varmış da haberim yokmuş
 
Kerim B. : dapoxtin kullanmaya başladığım geceden buyana sanki yeniden cinselliği yeni keşfetmiş bir deli kanlı gibi hissediyorum kendimi. Dur durak bilmeden ve yorulmadan bir çok ilişkiye rahatlıkla girmenin mükemmeliği gerçekten yaşanılmaz bir durum. Herkese bu mucizevi geciktirici hapı kesinlikle tavsiye ediyorum. Tereddüt etmeden kullanabilirsiniz.
 
Selim C. : Cinsel ilişkilerim bu dapoxtin geciktirici hapı kullanmaya başladığımdan bu yana 25 dakikanın üzerine çıkıyor. Penisim çok sert oluyor ve anlık değil sürekli olarak zevk almaya devam ediyorum. Eşim ilk başlarda çok zorlandı ama daha sonra uzun ilişkinin tadını oda aldı. Bu ürün gerçekten mucizevi bir şey.
 

Gökhan C. : Erken boşalma benim için gerçekten büyük bir sorundur. Ayarladığım kadınlar ile ilişkiye girmekten korkar olmuştum. Ne zaman bir ev ortamı olursa hemen bir bahane bulup ortamdan kaçmayı tercih ediyordum. En nihayetinde dayanamayarak bir kadın ile ilişkiye girdim ve her zamanki gibi iki üç sefer gel git yaptıktan sonra hemen boşaldım. Kız alay edercesine güldü. Çok mahcup oldum.Fakat sağ olsun bana sitenizde satılmakta olan geciktirici hapı tavsiye etti. Muhtemelen daha önce birisini kullanırken görmüş kaşar. Hemen sipariş verip denedim. Sonuç mükemmel. İstemedikten sonra boşalmnıyorum. Dilediğimce ilişkilere girebiliyor ve her pozisyonu deneyebiliyorum. En son kadının acı çekeceğini hissettiğim anda gel gitleri hızlandırarak boşalıyorum. Gerçekten mucize gibi bir şeymiş. Herkese tavsiye ederim.
 

İsmet F. : Bu gerçekten Harika. Daha önce ön sevişmede bile boşaldığım oluyordu. dapoxtin kullanmaya başladığımdan bu yana istemeden gelmiyorum. Kendi gücümü keşfettim ve karıma artık mahçup olmuyoum. Öz güvenim yerine geldi. Hayatımda ilk defa aynı gecede 3 sefer ilişkiye girdim ve en son birlikteliğim bir saate yaklaştı. Artık her pozisyonu yapabiliyorum süper ya.
 

Bulut D. : dapoxtin siparişi verdim hemen ertesi gün teslim edildi. Dedikleri gibi tamamen kapalı kargo poşetinde bana ulaştı. ürünün etkisi çok iyi sanırım kullanmaya devam edeceğim.

Yorumlar

Hemen izle

Hemen Al